Onze ziektekosten verzekering heeft met het veranderen van onze polis november verleden jaar een fout gemaakt die nu zorgt dat wij ONTERECHT een incasso bureau achter ons aan hebben.
Nadat afgelopen jaar november mijn zoon zijn eigen polis kreeg omdat hij uit huis ging is het niets anders dan problemen.
Het leek alsof alles goed was gegaan, tot ik er in februari dit jaar achter kwam dat wij nog steeds premie betaalde voor onze zoon, terwijl hij zijn eigen polis gewoon betaalden. Na te hebben gebeld kregen wij een rectificatie en zou de teveel betaalde premie van 4 maanden aan ons terug worden betaald dan wel verrekend met onze maand premie. Wij kregen hier een week lang iedere dag 2 keer bericht van per brief. Ik heb weer opgebelt en ze wisten niet hoe dat kwam. Tot mijn stomme verbasing kregen wij ineens een herrinnering van een bedrag van meer dan 900 euro ..na vele telefoon gesprekken, ja 0900 en ja tegen locaal tarief, terwijl wij gratis telefoneren kunnen in binnen en buitenland en dus extra kosten voor ons. Werd mij na menig doorverbinden verteld dat dit niet goed was onze polis stond zowel op maand betaling(waar geen achterstand op staat) als op jaar betaling. Sinds dien hebben wij nog elke week een herinnering en uiteindelijke en sommatie gehad en steeds weer bellen, verzekerden men mij dat het nu toch echt wel in orde was. Toen kregen wij een brief van een incasso bureau vlak voordat wij zouden vertrekken naar het buitenland voor een week. Ik heb toen een mail gestuurt wat ik overigens wel meer heb gedaan. Alles nog een keer uitgeprint en per post op gestuurt zowel naar de ziektekosten verzekering als het incasso bureau..nooit iets van gehoort. Vervolgens heeft mijn man 2 keer gebeld met de ziektekosten verzekering vanaf ons vakantie adres in het buitenland, waar ons wederom werd verzekert dat het nu toch echt die dag was geregeld. Vandaag viel er een nieuwe brief van het incasso bureau in de bus, ik ben ten einde raad. Alle kosten en moeite voor niets, werderom gebeld ik weet het ook niet meer.Niet alleen kost dit ons enorme stress en telefoon kosten, ook komen wij zo een negatieve bkr registratie. Ik geloof gewoon niet meer dat dit zo goed komt....GRAAG U hulp. Hoe moeilijk kan het zijn en hoe is het uberhaupt mogelijk dat je op een polis als zowel een maandbetaling als een jaarbetaling staat gesignaleerd.
Anders dan een contact nu bij polis afdeling krijgen wij helemaal geen recificatie(wat ik schriftelijk heb gevraagd) of schrijven laat staan respons vanuit de ziektekosten verzekering op mail en/of brief.
Ik heb totaal geen vertrouwen dat dit goed gaat komen, ze zijn echt te stom en nonchalant.