Ik heb een behandeling gehad bij mijn tandarts. De factuur hiervoor heb ik ontvangen via Famed en heb ik betaald. Vervolgens kreeg ik van DFA service een factuur voor dezelfde behandeling. Ik heb contact opgenomen met alle drie partijen tandarts, Famed, DFA.
Inmiddels heb ik een laatste aanmaning ontvangen van DFA, als ik niet binnen zeven dagen betaal heb ik een deurwaarder op de stoep.Vandaag heb ik weer contact gehad met DFA en mijn tandarts. deze gesprekkenheb ik opgenomen. De tandarts geeft mij de garantie en verzekerd mij dat ik de laatste aanmaning kan verscheuren en dat alles geregeld is.Ik heb haar de kopieën van mijn facturen gezonden en zij heeft een "correctie formulier" naar de verzekeraar (groene land Achmea) gestuurd. De tandarts zegt dat de verzekeraar een bevestiging heeft geretourneerd waar uit blijkt dat alles nu geregeld is.De verzekeraar isopzijn beurt verantwoordelijk voor het laten vervallen van defactuur die DFA mij heeft gestuurd. Aangezien ik geen zin heb in een verdere escalatie en een deurwaarder heb ik navraag gedaan bij groene land Achmea, zij zeggen geen correctie formulier te hebben ontvangen.Zij verwijzen mij terug naar de tandarts omdat de fout bij haar ontstaan is. Wat nu?
Kastje naar de muur maar ik heb nog maar een paar dagen en dan heb ik een deurwaarder aan de deur. De meeste mensen zullen zeggen, betaal nou eerst maar en regel daarna dat je het terug krijgt. Wel lastig is datik het niet kan betalen omdat ik het geld niet heb.
Kan iemand mij advies geven?