BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Zalando of hoe raar kan het lopen

Bijdrage door gebruiker
21-02-2014
97 keer bekeken
18 reacties
Gisteren werd door Post.nl een pakket bij mij afgeleverd, van Zalando en geadresseerd op het adres van mijn bovenbuurman die ten tijde van de bezorging niet thuis was. De bovenbuurman kwam met het kaartje van Post.nl naar mij toe daar de daarop geschreven naam van iemand die niet bij hem woont was..Ik heb Zalando hierover telefonisch benaderd en men zou er zorg voor dragen dat de klant de schoenen bij mij op zou komen halen....(??).Indien dat niet binnen afzienbare tijd zou gebeuren verzocht men MIJ een retourenformulier uitprinten en de schoenen terugsturen naar Zalando. Vreemde zaak. Zou Zalando die een verkeerde adressering heeft gedaan de schoenen niet zelf op moeten halen? Of denk ik hier fout in?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.