BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Zalando Lounge

Bijdrage door gebruiker
29-07-2014
2 reacties
Half mei zou ik een zending van Zalando Lounge ontvangen, deze is echter nooit bij mij bezorgd, er stond bij mijn account van Zalando, dat Post.nl deze zending nooit heeft ontvangen, ik moest van Zalando een Rechtsverklaring invullen en terugsturen.
Ik heb Zalando Lounge een heleboel keren hierover gebeld en gemaild, (op mijn mailtjes krijg ik nooit antwoord), zij beloofden mij dat ik mijn geld terug zou krijgen, tot nu toe heb ik nog niets ontvangen.
Ook heb ik drie weken geleden iets retour gestuurd naar Zalando Lounge, ik had bericht gekregen dat zij deze zending retour hadden ontvangen, maar ook hiervan heb ik mijn geld niet teruggekregen, zij beweren nu dat zij het bedrag op mijn rekening hebben teruggeboekt, echter ik heb mijn rekening nagekeken en niets ontvangen.
Zij zeiden dat ik maar contact met mijn bank moest opnemen.
Ik weet gewoon niet meer wat ik hieraan kan doen!
Heeft iemand ook ervaring met deze zeer slechte dienstverlening van Zalando Lounge.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.