goedemiddag.
mijn vriendin krijg vanaf september 2006 een wwb uitkering, nu ben ik per 13-06-2007 bij haar gaan wonen,ik heb geen uitkering,en geen indentiteitskaart,daar ben ik mee bezig, ik heb namelijk twee been amputatie's maar nu hebben ze haar wwb uitkering gestopt,per 13-06-2007,mijn vraag is of de socialedienst dat zomaar kan doen.nu heb zij geen uitkering meer,ik hoop hier op nog antwoord te krijgen.met vriendelijke groet, dick de jong