Bij een vriendin van mij lekt het dak. ze klaagt er al meer als 2 jaar over en elke keer komen er "specialisten" kijken die niks kunnen vinden.Nu is er een opzichter geweest die mondeling heeft belooft dat er een nieuw dak op zou komen,nu is ze 4 weken verder en word er gezegt dat het dak niet word vervangen omdat het nog maar 8 jaar oud is. Verder werd er door de telefoniste gezegd dat ze zich niet zo druk moest maken omdat het toch goed weer werd. Is dit nu de de nieuwe standaard bij de woningbouw Zutphen?