Ik heb 2 jaar geleden een nieuwe winterjas gekocht bij de ANWB van het merk Human Nature.
Destijds werd er mij geadviseerd om een speciaal wasmiddel te gebruiken, dit wasmiddel heb ik gebruikt in elk wisselend seizoen.
Daarna heb ik nog een nieuwe zomerjas gekocht en een winterjas in de opruiming voor mijn partner (gezien wij tevreden zijn met het merk).
Gezien het wasmiddel niet meer volledig voorradig was voor 2 jassen , ben ik naar de winkel gegaan om een nieuwe fles te kopen, helaas was deze uit het assortiment en werd er een nieuwe aangeboden.
In de oude fles zat nog voldoende genoeg voor 1 jas, de jas van mijn partner heb ik hier nog mee gewassen, daarna heb ik mijn jas gewassen met het nieuwe spul Grangers, echter wat er toen uitkwam trof mijn verbazing, de jas had allemaal vlekken gekregen, uiteindelijk na nog een keer wassen bleven de vlekken er in zitten.
Ik ben op advies van de ANWB klantenservice naar de winkel gegaan, daar werd ik onheus bejegend en legde het probleem terug bij mij en benoemde dat het niet aan het wasmiddel lag, kennelijk aan mij.
Er was weinig begrip, geen sprake van normen en waarden door de medewerkster (alias manager denk ik) doordat ik elke keer onderbroken werd. Ik kreeg het aanbod voor 15% korting op een volgende aankoop, maar daar ben ik dan wel mijn jas mee kwijt waar ik een hoop geld aan heb gespendeerd.
Ik werd hierop boos gezien ik al jaren lid ben van de ANWB en nooit een klacht heb en dan op deze manier dan de deur wordt gewezen, de ANWB neemt het kennelijk voor iedereen op.
Mijn vraag is: Wat kan ik hierin doen, want ik sta met mijn rug tegen de muur.