hallo,
ik hoop dat iemand me raad kan geven wat mn rechten zijn.
Dit is er aan de hand.Ik heb voor mn dochter van 15 die psyschische problemen had en aankwam door medicijngebruik haar lid gemaakt vd de sportschool Womansworld.Het abonnementsgeld bedroeg 45 euro per maand.Ik heb voor een jaar betaald ,vorig jaar 1-6-08.
Op 2-6-08 vorig jaar kwam er bericht dat mijn dochter opgenomen werd(klinisch)daar 24 per dag moest blijven voor onbepaalde tijd.Mijn dochter kon dus niet naar de sportschool.Ik ben er heen gegaan met de papieren en alle bewijs,en ze willen tot de dag van vandaag het geld niet terugbetalen.In november voor het laats iets gehoord en toen stelde ze voor het geld te ,bevriezen>dus het geld vasthouden en wanneer zij weer wel kan ,eens,dan is dat vast betaald.Ik wil gewoon mijn geld terug en wel met rente vanaf 2-6-08.Wie kan me helpen?Heel veel dank vast.
jackie46