Ruim 5 jaar huren wij een woning via VB&T makelaar voor huur van 945 euro.
2 jaar geleden een lekkage in de douche,de voegen lieten los/brokkelde af.
Dit werd gemeld aan VB&T makelaar.
Een expert werd langs gestuurd zijn bevindingen--> schoonmaak product dat gebruikt werd zou hier verantwoordelijk voor zijn.
Schoonmaakproduct (lidl antikalk) werd alleen voor de doucheramen gebruikt niet voor de vloer,maar bewijs dit maar eens.
Monteurs die herstelwerkzaamheden vertelde dat er een verkeerd soort cement bij de bouw was gebruikt.
Een erg zuur grapje van 750 euro waarvan de rekening 2 jaar na data gepresenteerd wordt.
Het wordt zo gedraaid door VB&T makelaar dat de huurder voor de kosten moet opdraaien,wat mijn inziens een zeer kwalijke kwestie is!
Advies voor eventuele acties zijn welkom...