BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Wie stelt Postnl eens verantwoordelijk?

Bijdrage door gebruiker
06-04-2012
21 reacties
Al geruime tijd heb ik een klein handeltje op MP.
Nu is mijn aardigheid daar behoorlijk af,door de waardeloze of geen bezorging van PostNL.
Vooral door de arrogantie van deze organisatie,doordat ze hun verantwoordelijkheid afschuiven bij niet bezorgen.
"We hebben nl.miljoenen poststukken per dag te verwerken,en dan kan er wel eens iets kwijtraken"
Dit is de omgekeerde wereld!
Als klant moet ik het dus voor lief nemen dat mijn pakje of brief weg kan raken!
Terwijl mijn integriteit als verkoper in het geding komt,want ik heb volgens de klant hun pakje niet verzonden!
Ik geef dus mijn pakketje uit handen bij PostNL,aannemend dat ik te goeder trouw gehandeld heb,en vervolgens verzaakt PostNL zijn plicht,en ben ik zelf verantwoordelijk voor het te bezorgen produkt tot aan de brievenbus van de koper!
Vervolgens krijg ik een klacht door de koper aan mijn broek hangen,waardoor ik als oplichter dreig te boek te komen staan op MP.
Wie oh wie gaat hier wat aan doen?
Want PostNL gaat dus vrijuit,terwijl zij de enig schuldige zijn!
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.