Vandaag is door HH service 9.95 bij mij afgeschreven voor een startpakket.
Dit is afgeschreven zonder enig kenmerk en ik ken deze HH service helemaal niet.
Heb het meteen gestorneerd met de mededeling dat ik geen machtiging hiervoor heb afgegeven.
Wie heeft de zelfde ervaring en weet wie dit zijn?