Wij lezen al jaren het AD en sinds ongeveer een jaar komt het regelmatig voor dat de krant niet bezorgd wordt. Bij gebrek aan bezorgers. Wanneer wij daar netjes bericht van krijgen hebben wij er nog wel begrip voor. Nu hebben de laatste twee weken helemaal grote problemen en er wordt helemaal niet gecommuniceerd. De eerste week kregen we nog wel een krant op een dag na, maar pas na 14.00 uur. Sinds vorige week maandag komt de krant helemaal niet meer. Ik heb mails gestuurd, bezorgklachten ingediend, een aantal keer gebeld (waarbij je wel geduld moet hebben), op Facebook een berichtje geplaatst, op Trustpilot. Wat we nu gehoord hebben is dat er een onderzoek is gestart. De tijd dat dit onderzoek zou moeten duren is ook alweer verstreken. Wij hebben betaald en willen graag een papieren krant. Iemand misschien nog een tip hoe we verder te werk kunnen gaan?
Uiteraard worden de niet bezorgde kranten wel gecompenseerd en krijgen wij voortdurend de tip dat we de krant digitaal kunnen lezen. Dat weten wij nu wel.
Laat een antwoord achter. Je kunt ook reageren op anderen. Lees onze spelregels.