
Besloot na diverse keren gebeld te zijn nu eens de telefoon op te nemen en ziggo te woord te staan. Mevrouw verteld mij dat ik als trouwe klant een gratis kado kan krijgen in de vorm van 24 maanden gratis ESPN, ik vind dit niet onaardig want geef te kennen dat mijn zoontje graag voetbal kijkt. Ik vraag specifiek of hier niks voor verwacht wordt? Nee hoor ik ben een trouwe klant en krijg dit daarom gratis en er wordt geen woord gerept over een contractverlenging.
Nu blijkt omdat ik andere ideeën heb (lees glasvezel) dat er na wat onderzoek na boven komt dat ik vast lig tot mei 2027 met mijn "kado".
Ziggo geeft in 1 van de mails aan over de "bestelling" dat zij niet zo van kleine lettertjes houden, dus klik op het linkje van even online nalezen. Zie screenshot.
Nu blijkt toch dat er ergens in andere kleine lettertjes aangegeven wordt dat dit gratis kado als trouwe klant niet zo gratis is als het lijkt.
En bij telefonisch contact met een medewerkster die mij overigens vriendelijk te woord stond en mij te kennen gaf het te begrijpen maar niks kan betekenen, behalve dan mijn contract af te kopen (in dit geval waarschijnlijk €1600,00 ongeveer).
Was ik naïef, misschien. Maar als ik specifiek vraag of er niks aan vast zit en het antwoord is nee.. Wat is iemand zijn woord nog waard dan?
Wie heeft deze ervaring ook en valt hier wat tegen te beginnen?
Groet Sven
Laat een antwoord achter. Je kunt ook reageren op anderen. Lees onze spelregels.