BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Op zaterdag 29 augustus is Kassa weer terug op tv!

Weten jullie meer over NR1cashback

Bijdrage door gebruiker
17-08-2017
5 reacties
Ik ben in 2015 benaderd door NR1cashback of ik lid wilde worden van hun spaarprogramma. Ik heb toen mijn accountgegevens toegestuurd gekregen, maar ik had er een naar gevoel bij en heb mijn account diezelfde dag weer opgezegd. Dit kon kosteloos binnen 14 dagen (normaal betaal je eenmalig €49,50) per mail, contactformulier of telefoon werd mij bij het eerste gesprek verteld. Ik heb het contactformulier gebruik. Nu kreeg ik enkele dagen erna alsnog een factuur dus contact opgenomen en ik bleek gelijk te hebben had op tijd stopgezet en het bleek om een fout te gaan ik hoefde niet te betalen en zou uit het systeem gehaald worden. In de komende maanden bleef ik echter bestookt worden met foute facturen en steeds opnieuw kreeg ik gelijk. Uiteindelijk kreeg ik zelfs te maken met een incasso bureau, ik heb toen weer contact opgenomen met dat incassobureau en met NR1cashback en kreeg te horen dat er weer een fout was gemaakt en dat mijn gegevens onterecht naar het incassobureau waren gestuurd. Ik hoefde niet te betalen en zou nu definitief uit het systeem gehaald zijn. Dus vanaf dat moment ging ik ervan uit dat alles nu goed was. Ik heb ook niets meer gehoord van het incassobureau of vn NR1cashback tot de avond van 16-8-2017. Ik werd gebeld door een medewerker van direct solutions bv namens NR1cashback. Of ik mijn achterstallige factuur van €195,- diezelfde avond nog wilde betalen anders zou ik vrijdag 18-8-2017 te boek staan als wanbetaler want dan ging alles naar een incassobureau en kreeg ik te maken met een deurwaarder. U begrijpt dat ik me compleet verrast en overrompeld voelde. Ik kreeg ook geen kans om mijn kant van het verhaal te doen. Toen ik zei dat ik niet even een kleine €200,- heb liggen werd er gevraagd of ik in 2 termijnen kon betalen en wanneer de eerste betaling kon plaatsvinden. Ik heb nu tot 25-8-'17 uitstel gekregen van direct solutions bv. Ik heb een aantal mails die ik in 2015 heb gekregen van NR1cashback nog bewaard dus bewijs. Het voelde niet goed, dus ik heb op 16-8-'17 de politie gebeld om navraag en mijn verhaal te doen. De agente die mij te woord stond vond het ook een vreemd verhaal en raadde mij aan om niet te betalen, ze kon echter geen aangifte opnemen omdat het juridisch gezien nog geen oplichting is omdat ik nog niks heb betaald. Ik kreeg van haar wel het advies om contact op te nemen met het juridisch loket, met de fraudehelpdesk.nl en met evt Kassa en Radar, dus vandaar mijn verhaal aan jullie. Weten jullie meer over dit bedrijf? Kunnen jullie misschien iets voor mij betekenen? Ik weet echt niet meer wat ik moet doen en mijn gezondheid is ook niet goed dus kan dit er eigenlijk niet bij hebben allemaal. Ik wacht uw reactie af. MVG Narda Sanders
Delen:
Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Antwoorden (0)