Eind augustus heb ik een abonnement afgesloten bij LINDA magazine en gekozen voor het ski-jack (twv 149,95) als welkomsgeschenk. Ik heb toen telefonisch kontakt gehad met de abonnentenservice of de jas nog op voorraad was (want op = op). Dit was zeker het geval werd mij verteld.
Nadat het abonnementsgeld was afgeschreven en het eerste magazine op de mat was gevallen, heb ik nogmaals telefonisch contact gehad wanneer de jas geleverd zou worden. Er werd mij verzekerd dat de jas half oktober geleverd zou worden.
In de derde week van oktober heb ik wederom gebeld waar de jas bleef (deze was dus niet geleverd), toen werd verteld dat er vertraging was op gelopen en dat de jas in nabestelling was en dat deze zeker half december geleverd zou worden.
Op 29 november kreeg ik een brief van LINDA magazine waarin stond dat "er helaas iets verkeerd was gegaan en het abonnement verkeerd genoteerd stond in het systeem" en er niet (!) genoteerd stond dat ik nog recht had op de jas. De jas is inmiddels niet meer leverbaar en nu willen ze mij het volgende aanbieden: 50% korting op het abonnementsgeld (31,50).
Hier ga ik niet mee akkoord. Graag zou ik willen weten wat hierin mijn rechten zijn.