BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Welke rechten heb ik

Bijdrage door gebruiker
08-02-2015
67 keer bekeken
32 reacties
Goedendag allemaal,

Bij het bestellen van een pakket bij een webwinkel heb ik laatst een fout gemaakt. Bij het invullen van de adres gegevens heb ik de eerste 2 cijfers van de postcode omgedraaid. Hier kwam ik achter nadat ik op de verwachte bezorgdatum ging kijken bij PostNL waar mijn pakketje was gebleven. Het viel mij op dat hij was afgeleverd maar in een andere straat en zelfs een totaal ander plaats.

Nu geeft de webwinkel aan het pakket op het juiste afleveradres bezorgt te hebben. (Postcode en huisnummer, niet straatnaam, huisnummer en plaats).

Toevallig was ik 2 dagen later in de buurt van het uiteindelijke afleveradres. Deze man zegt het pakket ontvangen te hebben maar niet weet waar het gebleven is. Nu een paar dagen verder word alle contact vermeden.

Wat kan ik doen? welke rechten/ mogelijkheden heb ik.

Met vriendelijke groet,
sroot
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.