BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Welke instantie of vervolgstappen om toch een vergoeding te krijgen?

Bijdrage door gebruiker
12-05-2011
10 reacties
Twee weken terug heb ik een kledingstuk aangeschaft wat na enkele uren al slijtageplekken vertoonde.. Toen ik terugkwam in de winkel kreeg ik te horen dat ik geen recht had op vergoeding, vervanging of reparatie. Hierop heb ik een brief gestuurd (op advies van Consuwijzer) met daarin mijn positie en het recht op vervanging of vergoeding uitgelegd. Resultaat: dezelfde reactie.

Nu kan ik niet de Geschillencommissie inschakelen omdat de desbetreffende winkel hierbij niet is aangesloten.. Het bedrag is ook nét te laag om Rechtsbijstand in te schakelen..

Mijn vraag: welke instantie kan mij verder helpen? of welke vervolgstappen kan ik eventueel zelf maken?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.