Mijn schoonmoeder heeft altijd haar zorgverzekeringspremie betaald,maar de verzekeringsmaatschappy kan opeens haar betalingen niet meer terugvinden en heeft een deurwaarder ingeschakeld om van de afgelopen 1,5 jaar premie te innen.
Ik heb gebeld en de betalingsbewijzen opgestuurt dei we nog konden vinden.Helaas zaten er 2 bij die niet konden vinden.
Op telefoontjes reageren ze niet,op brieven ook niet en uiteindelijk via een bevriend kantoor een brief gestuurt waarop de reactie kwam dat omdat er 2 bewijzen ontbreken,zij alles weer moet gaan betalen.In hun betalingssysteem kunnen zij haar niet eens terugvinden,terwijl ze nog steeds betaald.
Wat moet ik hier nu mee??!