Mijn rechtsbijstand verzekeraar weigert aldoor een claim in behandeling te nemen; Tevens blijken rechters niet mee te (willen) werken aan de in te dienen claim.
Het heeft er alle schijn van dat rechters hooggeplaatste personen in organisatie(s) proberen te beschermen door mijn claim niet op een juiste manier te willen beoordelen (wat ik begrijp van mijn advocaat) terwijl er eerder vergelijkbare zaken wel in behandeling zijn genomen en geweest... mijn advocaat komt er niet doorheen. (Nodige info aanwezig hiervan) Dit kan /mag toch gewoonweg niet? Hoe kan ik dit laten doorbreken?