Op 29 juli heb ik via selektvracht een pakje retour gestuurd naar Wehkamp. Nu bijna een maand later is het nog steeds niet afgeschreven bij de retouren.
Ik ben al weken bijna elke dag aan het bellen en aan het mailen naar wehkamp waarom het niet verwerkt is.
Selektvracht geeft aan dat het pakketje is afgeleverd bij Wehkamp, maar Wehkamp geeft aan dat ze mijn pakketje kwijt zijn.
De klantenservice is echt heel slecht ze zeggen me allemaal dat ze een brief toesturen om een onderzoek te starten maar na 3 weken dagelijks gebeld te hebben heb ik nog steeds niks ontvangen!
En als ik dan weeer bel moet ik nog een dag de zogenaamde brief afwachten!
De klantenservice heeft mij meerdere malen toegezegd dat de rekening bevroren word zodat ik geen herinneringen meer krijg en de rente niet nog verder oploopt
Nou mijn telefoonrekening loopt flink op en de rekening van Wehkamp ook met rente!
Ik heb het bewijsje dat het verstuurd is maar Wehkamp zegt dat ze verder niks kunnen doen.
Ik heb al een klacht ingediend bij wehkamp maar daar gebeurd niks mee.
Wat te doen??