Wij hebben vaak bij Wehkamp gekocht en direct betaald,echter 1x heb ik op afbetaling gekocht omdat ik dacht even financiele ruimte nodig te hebben,en later toch het gehele bedrag voldaan daar het mee viel.Nu als ik iets bestel blijven zij in termijnen rekenen met de hierbij te betalen rente.Ik heb ze hier al eens op aangesproken maar men doet of hun neus bloed en gaat gewoon hiermee door.Zijn er meer mensen met deze ervaring bij dit bedrijf en kunnen we hier wat aandoen??