Geachte Kassa Leden
Vraagje , vanmiddag een dikke enveloppe ontvangen van > Garant -O-Matic < met vermelding Kans op Prijs en gratis een camera , verder geen enkele verplichting !! Even doorgelezen maar ik kan de > adder < niet ontdekken. Wie heeft ervaring met dit bedrijf.
Bij voorbaat dank voor uw reactie's