BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Wat zijn uw ervaring met ondernemers die weigeren geld terug te geven?

Bijdrage door gebruiker
17-06-2017
13 reacties
Mets Jachthuis weigert terugbetalen geld mbt Harkila GoreTex schoenen, namelijk: De Harkila schoenen die ik bij Mets Jachthuis (Veilingweg 63, 3981 PB Bunnik, https://www.metsjachthuis.nl/) heb gekocht voldoen niet aan de Gore-Tex kwaliteitseisen. De schoenen zijn al meerdere malen vervangen en voldoen nog niet aan de eisen. Ik heb de schoenen teruggeven aan Mets Jachthuis, schriftelijk de koop ontbonden en verzocht voor geldteruggave van het aankoopbedrag, omdat ik recht heb op geldteruggave in voorgenoemde specifieke situatie en Mets Jachthuis heeft van Harkila/Seeland International A/S een compleet nieuw paar schoenen geaccepteerd/ontvangen! Harkila/Seeland heeft al 4x een schoenen claim 100% goedgekeurd. Mets Jachthuis traineert de claim afhandeling, traineert mijn consumenten rechten, schrijft dat schoenen in een halfjaar afgeschreven zijn, terwijl Harkila/Seeland 2 jaar garantie geeft en Mets Jachthuis van Harkila/Seeland een compleet nieuw paar schoenen heeft ontvangen/geaccepteerd! Mets Jachthuis weigert schriftelijk concreet en specifiek inhoudelijk op mijn schriftelijke argumenten te reageren. Mets Jachthuis heeft geen geld terugbetaald.

Wat zijn uw ervaring met ondernemers die weigeren geld terug te geven?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.