Hallo,
Ik heb een bestelling bij de prijsgigant gedaan. Dit is een webwinkel. Ik heb het bedrag van 260 euro van te voren overgemaakt. Na ruim een week kreeg ik bericht dat er twee bedels niet op voorraad zijn. Ik heb hun gemaild dat ik dan graag een andere bedel(een duurdere) wil. De meerkosten zou ik dan overmaken. Er wordt (bijna) niet gereageerd op mail. Telefoonnummer is niet te vinden.Ook heb ik een voorstel gedaan om te vragen wat in voorraad is, op te sturen en dan maak ik verzendkosten over zodat als de rest binnen is ze dit kunnen opsturen. Ik ben helaas te laat gaan zoeken op internet over deze webwinkel. Ik ben er achter gekomen dat er veel negatieve reacties zijn over hun. Klanten krijgen soms hun spullen pas na maanden opgestuurd. Mijn vraag is kan dit zomaar. Wat is een redelijke termijn om de bestelling te annuleren. En hebben hun niet te verplichting om op mijn mail te reageren.
Groetjes anja