Geachte meneer/ mevrouw,
Ik heb met kerst een ketting gekregen van het bekende merk Otazu. Na een paar maanden kwamen wij erachter dat er steentjes uit de ketting waren. De lijm waar deze mee vast zaten had los gelaten. Wij zijn toen terug gegaan naar de winkel die hadden de ketting opgestuurd naar de importeur die hem vervolgens verder stuurde voor reparatie. Ik heb hier uiteindelijk twee maanden op moeten wachten.
Op de dag van ophalen kwamen wij er thuis achter, nadat ik de ketting uit de verpakking haalde dat er 1 steentje ontbrak en 5 steentjes op het punt stonden om er uit te vallen. Wij zijn toen meteen terug naar de winkel gegaan om ons geld terug te vragen, het gaat hier om een bedrag van 140 euro, zij willen ons echter alleen een tegoedbon geven. Maar ik wil niks anders van Otazu, want al die kettingen hebben het hetzelfde probleem.Nu is mijn ketting alweer een maand weg en nog heb ik niks gehoord..
Nou is mijn vraag: moet ik hier genoegen meenemen of kan ik toch mijn geld terugeisen??
Ik hoop op een spoedige reactie,
Met vriendelijke groet,
Carina de Bruijn