BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

wat nu

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
28-04-2006
  •  
3 antwoorden
  •  

vanaf juli zijn wij verhuisd, hebben dit netjes door gegeven aan onze kabel en internetexplotant namelijk casema.zij zijn in het bezit van een automatische incasco.maar tot op heden hebben wij nog niks betaald, maanden geleden kregen wij een schrijven dat zij door een administratieve fout geen abonnementskosten hadden geint we zouden zo snel mogelijk een rekening krijgen. maar tot op heden hebben wij nog niks ontvangen en dus ook niets betaald. kunnen zij nu van ons eisen dat we dadelijk het hele bedrag moeten betalen het is hun fout en toch niet de onze.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.