BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Wat moet ik hiermee????

Bijdrage door gebruiker
31-05-2005
1 reactie

Heb in dec. 2004een jaarafrekening gehad vanenergie.com met een verkeerde meterstand dus ook een verkeerde bedrag. Gebeld, en een copie van de Nuon waarop de juiste meterstand staat gestuurd. Daarna ben ik gebeld. Er zou een nieuwe afrekening komen en een nieuw maandbedrag. Wij zijn nu 5 maanden 5 emails en tig telefoontjes verder maar nog steeds alleen maar veel beloven en weinig doen, verder 2 aanmaningen om te betalen. Maar het gekke is zij trekken nu wel een ander en het goede maandbedrag af. Ra, Ra, hoe kan dat?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.