Ik heb geen bedrijf maar heb wel iets ontwikkeld. waar bedrijven in konden adverteren.Dat is allemaal telefonisch gedaan ivm de tijd want het moest snel.Nu probeer ik al meer dan een jaar mijn geld te krijgen.Maar er zijn er 6 die niet willen betalen.alles is telefonisch toegezegt door de bedrijven.wat kan ik doen??? kan ik prive ook een deurwaarder op ze af sturen.?????