ik heb van Centraal beheer te horen gekregen dat mijn pensioen leeftijd verhoogd gaat worden van 67 naar 68. Voor deze wijziging gaan ze Euro 500,-- in rekening brengen. Ik vind dit behoorlijk hoog aangezien het maar om een pensioen gaat. Centraal beheer wil alleen zeggen welke werkzaamheden ze hiervoor moeten verrichten niet hoe de kosten zijn opgebouwd. Is 500 euro een normaal tarief of wordt er misbruik gemaakt door de verzekerings maatschappij om weer een lekker wat kosten in rekening te brengen waar je niet onderuit kan komen.