BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Op zaterdag 29 augustus is Kassa weer terug op tv!

wat kan ik doen?

Bijdrage door gebruiker
01-02-2012
3 reacties
geachte heer/mevrouw,

ik heb het volgende probleem,
ik heb omsteeks july/augustus interactive tv van kpn genomen, voor heen was ik al jaar of 4 in bezit van digitenne van kpn,
in de winkel vertelden ze me uw abbonoment van digitenne word automatiesch omgeschakelt naar interactive tv,
nou dat is dus niet gebeurt. en ik draai al x aantal maanden op voor DUBBELE kosten.
heb al 5 of 6 keer naar kpn gebeld, de eerste keer was half december die medewerker vertelde mij dat het mis commenucatie was, en dat ze me VOOR de vrijdag daarop terug zouden bellen, en dat de dubbele kosten met terug werkende kracht zou worden terug betaald nou DIE vrijdag moet echter nog komen,
ik heb inmiddels al 4 of 5 keer gebeld, krijg ik de smoes te horen van er is een vertraging op gelopen wanneer u gebeld word is niet duidelijk MAAR u word zo spoedig mogelijk gebeld. p.s ik zou wel blijven betalen want anders word u afgeloten,
conclusie ze houden me dus gewoon aan het lijntje,
nu ben ik het wachten eigelijk een beetje spuugzat, en neem ik andere stappen, ik hoop dat jullie nuttige informatie voor mij hebben, kunnen geven.

ik zit nu met me handen in het haar,
wat kan ik doen?
wat moet ik doen?

ik zou wel graag berchtje terug krijgen van de medewerkers die mijn vraag in behadeling nemen

vriendelijke groetjes kevin van hooijdonk
Delen:
Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Antwoorden (0)