BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Op zaterdag 29 augustus is Kassa weer terug op tv!

wat kan ik doen ?

Bijdrage door gebruiker
15-07-2007
22 reacties

ik heb een vraag ik ben maanden geleden met mn vriend weg gegaan uit een huis die iemand onderverhurden aan ons.wegens omstandigheden en nood gedwongen moesten wij daar weg nu kon mijn partner en ik bij vrienden terecht.hij en ik moesten met goedkeuring hoofd bewoner en woonbron ingeschreven worden in het gba.mijn partner heefd wel goed keuring gehad van hoofdbewooner en woonbron.ik ook wel van hoofdbewoner maar niet van woonbron hoe moet het nauw verder want wij willen zo spoedig mogelijk trouwen en dan heb ik geen gba uitstreksel.en de plaats waar ik evtueel nog ingeschreven staat kan ik niet heen en het is maar de vraag of ik daar nog ingesschreven staat wat moet ik doen als ik nergens meer ingeschreven staat?hoe kan ik trouwen en kan ik dan nog trouwen gr leni en alswoonbron beslist dat ik hier niet mag woonen wat nu? ik ga echt niet bij mn partner weg dat kunnen ze vergeten. gr leni

Delen:
Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Antwoorden (0)