Ziggo heeft mij in september 2008, een wijziging gestuurd van mijn televisie aanbod. Ik zou Eredivisie Live hebben aangevraagd. Omdat dat niet zo was, heb ik direkt een brief gestuurd, om dit ongedaan te maken. Intussen was er een extra bedrag via incasso afgeschreven. Op mijn brief heb ik nooit reactie gekregen. Dus dan maar bellen. Leuk aan het lijntje gehouden, het zou worden bekeken,maar er veranderde niets. Wel werd er weer opnieuw afgeschreven. Opnieuw gebeld, en er was een enorme achterstand met de post, dus het kon nog wel enkele weken duren. Je raad het al: geen actie. In januari ingegaan op het aanbod "alles in 1". met daarbij de opmerking dat EredivisieLive echt nu op moest houden, want dat wilde ik niet. Het zou doorgegeven worden. Omdat het op de wijziging n.a.v. "alles in 1" nog steeds stond, weer gebeld, en het meest coulante wat ze konden doen, was het eind januari beëindigen. OK dan maar. Helaas, het wordt afgezaagd, gebeurde er niets. Dus in maart een aangetekende brief, dat al het onterecht geïnde geld terug moest komen, en Eredivisie Live nu echt moest stoppen. Hoera, het lukte, alleen kreeg ik mijn voorschot van april terug, wat alweer was geïnd, maar de rest niet. Het gaat danwel om "maar" zo'n 64 euro, maar het feit dat ze op de brief nooit een antwoord sturen, en slecht 1 voorschot terugstorten, nadert m.i. het niveau van "onbeschoft". Begin april heb ik nogmaals een aangetekende brieft gestuurd, met daarin een laatste sommering. Ik had die gelezen in een voorbeeldbrief van een rechtsbijstandsite. Geen enkel teken van leven, of bericht van Ziggo. Wat kun je nu ondernemen tegen een dergelijk machtig medium? Als ik niet meer betaal, of de incasso intrek, wordt ik waarschijnlijk afgesloten, en moet ik daarna voor de kosten opdraaien. Toch wil ik graag mijn onterecht geÍncasseerde geld terug. wie heeft een suggestie? Zijn er misschien meer mensen die op deze manier "getild" zijn?