Goedendag,
Mijn wasmachine is 4 keer kapot gegaan in 5 jaar, ondanks dat ik 5 jaar garantie bovenop de 1 jaar garantie had bijgekocht maakt de Harense Smid mijn machine niet. Wat zijn mijn rechten? Ze proberen mij "af te schepen" met een tegoedbon die enkel in hún winkel is te besteden. Ik wil dit niet, want heb inmiddels al een andere machine noodgedwongen gekocht en wens geen zaken met deze firma meer te doen.
Ik heb het complete verhaal in een word-document maar is te lang om hier in te zetten.
Kunt u me advies geven wat ik kan doen en wat ik mag verwachten van de Harense Smid?
vriendelijk dank, [verwijderd door redactie]