Op 20 december heb ik via de abn amro een bedrag overgemaakt op een creditcard rel. nr. van de rabobank om een bedrag af te lossen. Aan het einde van de maand werd het geld toch nog afgeschreven. toen ik naar kantoor van de rabo ging bleek dat het geld niet aangekomen was want ik mocht enkel het rabocard nummer opschrijven. Ik had mijn rabo rek er bijgeschreven en mijn naam en aflossong rabocard. Zij zijden dat het geld ieder moment weer op mijn rekening zou staan. Dat is vandaag op 10 januari nog steeds niet het geval. De rabobank ( lokale) geeft goede service maar heeft de zaak doorgezet naar RABO NL in utrecht. Dat schiet niet op want zij geven maar geen feedback. Toen gaf de lokale bak een tip dat ik een navraag naar mijn geld moest indienen via de ABN AMRO omdat daar de storting vandaan komt. Ik vraag me af waar dat geld is en wanneer het terugkomt. Kunnen zij echt niks zien? het is toch allemaal digitaal verkeer? Wie kan mij tips geven of helpen om dit te bespoedigen. Ik loop vast en wil mijn geld terug.....HELP!