BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Wanneer heb ik recht op geld terug van de LOI?

Bijdrage door gebruiker
28-10-2020
1 reactie
Eind Augustus (31-08) een opleiding HAVO Bedrijfseconomie gestart bij de LOI.

Al snel bleken er problemen te zijn: opdrachten die niet klopten, opdrachten die niet beantwoord kunnen worden met het geleverde boekmateriaal. Dit was doorgegeven aan docent (15-09 & 18-09) die het bij LOI zou aangeven, en daarna (21-09) zelf bij LOI via chatservice doorgegeven. Ik zou binnen één week antwoord krijgen.

Antwoord kwam niet, dus via hun inzendformulier weer contact opgenomen (29-09) om opties van geld terug of overstappen naar ander HAVO traject te bespreken. Antwoord hierop (30-09) negeerde dit compleet, er zouden VWO opdrachten zijn weggehaald uit de online leeromgeving.
Ondanks dit, nog steeds meerdere opdrachten nog zo duidelijk als een begrip uitleggen terwijl dit begrip niet in het boek word genoemd.

Uiteindelijk geen ander bericht van de LOI, dus telefonisch contact opgenomen (12-10), het probleem zou zijn doorgegeven en ik zou de dag daarna antwoord krijgen. Niet gebeurd. Nogmaals gebeld (19-10) en mij werd verteld dat ze me niet verder kon helpen, klachten zouden per contactformulier gaan. Dezelfde dag alles duidelijk gemaakt en verstuurd, ik zou uiterlijk 26-10 antwoord krijgen.
Antwoord niet gekomen, dus wéér (28-10) gebeld, en de medewerker onderbreekt me iedere paar seconden zodat ik niets kan uitleggen.

Kort samengevat: het geleverde lesmateriaal (HAVO Bedrijfseconomie) is duidelijk niet voldoende voor de opdrachten, en geeft zeker geen vertrouwen in adequaatheid voor staatsexamen. Dit keer op keer doorgegeven, het zou zijn opgelost maar dit is het niet. Contact blijft moeilijk tot onmogelijk, antwoord via contactformulier krijg je niet en telefonisch word je doorverwezen naar contactformulier of mag je je situatie nog niet uitleggen. Nu al anderhalve maand vertraging en blijkbaar geen opties verder.

Mijn vraag dus: waar heb ik hier recht op? Datgene waarvoor ik betaald heb lijkt niet aan standaard te voldoen, mag ik daardoor mijn geld terug vragen? LOI contact lijkt onmogelijk, hoe krijg ik mijn geld terug als ik hier recht op heb? Wat zijn mijn opties?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.