BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

wanadoo prijsverhoging

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
29-03-2006
  •  
3 antwoorden
  •  

Enige tijd geleden zou ons Wanadoo adsl + telefonie abonnement automatisch overgezet worden naar Family, omdat de abonnementstermijn was verstreken. Wij ontvingen een brief waarin stond dat alles hetzelfde bleef voor dezelfde prijs. We betaalden altijd al rond de 23 euro per maand en in de brief met gegevens stond dat Wanadoo Family 22,95 ging kosten. Alles leek dus te kloppen, totdat we merkten dat er in maart 28,99 afgeschreven was. Na een telefoontje met Wanadoo (tegen 20 cent per minuut), bleek dat er voortaan voor de telefoon 5 euro extra betaald moest worden met daarbij 4 cent starttarief per gesprek (terwijl het voorheen gratis bellen was). Volgens de man aan de telefoon was dit zo sinds 21 februari. Hier hebben wij geen brief over ontvangen en het stond ook niet in de brief met gegevens die wij begin februari kregen. Er werd wel verteld dat er nu een brief onderweg was (wat mij een beetje laat lijkt). Mag Wanadoo dit zomaar doen, want als we dit van tevoren hadden geweten, hadden we waarschijnlijk ergens anders een abonnement genomen.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.