In november 2003 hebben wij ons aangemeld voor internet op de kabel bij wanadoo. Er was toen een actie voor een gratis fotoalbum, we kregen een voucher toegestuurd met daarop een persoonlijk nummer en een duidelijke uitleg over hoe het allemaal in zijn werk ging e.d . Nu 15 februari hebben wij eindelijk ons album af en online opgestuurd naar de drukker, blijkt dat na verzending de datum is verstreken en moeten wij, als wij dat willen het album gewoon betalen. Ik heb de brief met toezegging gratis album en het voucher nog eens goed doorgelezen maar er is echt niets te vinden over een bepaalde sluitingsdatum en er wordt ook niets gemeld over evt. actie-voorwaarde die alleen te vinden zijn op hun site. Heb ik nu even goed nog recht op het gratis album?