Wij zijn verhuisd van een sociale huurwoning (mooie 4 kamer eengezinswoning met tuin van 2004) van 660 euro naar een vrije sector 3 kamerappartement met balkon (880 euro). Toen we vrillig verhuisd waren werd de sociale huurwoning meteen omgezet in een vrije sectorwoning voor 960 euro.
Door deze handeling wert toch het sociale huurbestand verkleind?. En is het niet zo dat de wooncoorperaties subsidie van de overheid hebben gekregen voor het bouwen van sociale huurwoningen?