BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Waarom houdt Postbank een Razende rentepuntenactie ?

Bijdrage door gebruiker
06-05-2008
1 reactie

Vanmorgen om 0900 zou het zover zijn: de start van de Razende Rentepuntenactie met als openingsaanbieding een Mutitankkaart van 50 euro voor 25 euro en 2500 punten (+ 1.95 euro administratiekosten). Dus even voor 9 uur ingelogd om er als een van de eersten bij te zijn. Rentepunten zijn heel even te zien en dan is het weer raak bij de Postbank: zoals gebruikelijk de laatste tiojd knalt de site er uit en valt er niets te bestellen.

Dan maar bellen a 5 ct per minuut, wordt doorverwezen naar afdeling sparen, daar mag ik 10 ct/minuut betalen. 7 minuten in de wacht hangen zonder resultaat, opnieuw gebeld, nu op de voorrangslijn gezet en weer 7 minuten in de wacht zonder resultaat. Nog een keer gebeld en de medewerker van de afd. sparen verzocht mijn bestelling op te nemen. Wil hij niet, hij kan me in de wacht zetten en meldt dat de wachttijd meer dan een uur is. Dat zou me dus meer dan 6 euro gaan kosten. Hoe verzint íe het !!!. Gevraagd om zijn chef aan de lijn te krijgen, dat weigert meneer. Dan verzocht of de chef mij wil terug bellen. We zijn nu 5 uur verder en van de Postbank nog nada gehoord. Ze zijn daar ongelooflijk amateuristisch bezig en zorgen weer voor een goed geslaagde anti-reclame campagne !

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.