L.S., waar kan ik een binnenkort vrijkomende (begin maart) lijfrentepolis het best onderbrengen, ik heb ergens gehoord dat dit beter bij een bank dan bij een verzekeraar kan gebeuren? Het is geen erg groot bedrag maar toch? En hoe gaat dit dan in zijn werk want ik heb er geen verstand van.