BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Vueling berekent 100 euro voor zelfgemaakte fout

Bijdrage door gebruiker
21-06-2012
20 reacties
Beste adviseurs, ik heb twee tickets geboekt bij de Spaanse maatschappij Vueling. Ik heb dat via internet gedaan. Bij het uitprinten van de tickets zag ik dat bij 1 ticket de naam verkeerd stond. Er stond alleen maar een letter bij de achternaam. Zoals hier Johanna S. en niet de achternaam voluit. De achternaam heeft nog 7 letters. Ik belde natuurlijk gelijk Vueling om dat even recht te laten zetten, en de volledige naam even toe te voegen, omdat ik zeker weet dat ik niets verkeerd heb gedaan. Vueling wilde daar niets van weten en verweet mij dat ik zelf de fout had begaan. Zij eisten dan ook 100 euro om de fout die Vueling zelf gemaakt heeft, te corrigeren. Met nog maar 2 dagen voor vertrek heb ik dat dan maar onder protest gedaan. Mijn vraag is, wat is mijn kans dat ik deze 100 euro nog terug kan krijgen ? Wat moet ik daarvoor doen ? Ik heb al een Service request ingediend bij Vueling. Ik hoor het graag. MvG, Hilfe
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.