Beste adviseurs, ik heb twee tickets geboekt bij de Spaanse maatschappij Vueling. Ik heb dat via internet gedaan. Bij het uitprinten van de tickets zag ik dat bij 1 ticket de naam verkeerd stond. Er stond alleen maar een letter bij de achternaam. Zoals hier Johanna S. en niet de achternaam voluit. De achternaam heeft nog 7 letters. Ik belde natuurlijk gelijk Vueling om dat even recht te laten zetten, en de volledige naam even toe te voegen, omdat ik zeker weet dat ik niets verkeerd heb gedaan. Vueling wilde daar niets van weten en verweet mij dat ik zelf de fout had begaan. Zij eisten dan ook 100 euro om de fout die Vueling zelf gemaakt heeft, te corrigeren. Met nog maar 2 dagen voor vertrek heb ik dat dan maar onder protest gedaan. Mijn vraag is, wat is mijn kans dat ik deze 100 euro nog terug kan krijgen ? Wat moet ik daarvoor doen ? Ik heb al een Service request ingediend bij Vueling. Ik hoor het graag. MvG, Hilfe