Enige tijd geleden heb ik een vraag gesteld over iets wat ik besteld had bij Best of Shopping. Ene Hutch heeft mij hierop een goedantwoord gegeven. Ik heb een aangetekende brief gestuurd maar daar hebben ze niet op gereageerd. Nu krijg ik een aanmaning via het incassoburo. Vo;gens Hutch zijn ze onrechtmatig bezig maar waar kan ik nu terecht? Bestaat buro Rechtshulp nog?
Graag hoor ik nog een advies.
Tineke.