Ik werk sinds 1 jaar in een leuk sieradenwinkeltje.
Nou zit ik met een paar vragen,
1 Als ik op koopzondag werk,hoe worden die dan uitbetaald??Dit zijn overuren neem ik aan maar is dit 200%????
2 Hoe zit het als de winkel 1 uur eerder dicht gaat met bijvb een sinterklaasavond??? kerstavond?Kost dit mij dan 1 snipperuur?
Ik heb nog nooit in de detailhandel gewerkt dus voor mij is dit iets waar ik niet veel van weet.. En wil mijn baas niet op iets aanspreken wat later blijkt dat ik er geen recht op heb.