mijn man heeft recht op vergoeding van 6400 euro van Interbank maar het contract is getekend met zijn ex
wij hebben vernomen dat zijn ex is overleden in 2009 en daar wil de bank een overlijdingsakte van maar die kunnen wij niet krijgen en omdat we geen familie zijn krijgen we van de gemeente ook niks. heb contact gehad met een dochter maar die wil geen medewerking verlenen dus staan we met onze rug tegen de muur. het contract is met haar afgesloten maar we kunnen nu niks de relatie heeft twee jaar geduurt van 2004 tot 2006 en de kinderren van de ex zijn niet van mijn man. kan het zo zijn dat wij geen recht hebben als er geen akte van overlijden is ? mijn man heeft die lening samen getekent maar zij heeft er nooit aan mee betaald.
wat kunnen we nu doen?