Ik heb een vordering ontvangen van Syncasso over een schuld bij de Rabobank. Die rekening zou volgens hun op mijn ex en mijn naam staan. Ik ben al meer dan 10 jaar gescheiden heb nooit 1 aanmaning gehad, de rekening is ooit op zijn naam alleen blijven bestaan. Wanneer ik vraag van wanneer die schuld is of waarvan enz krijg ik alleen als antwoord dat ik moet betalen. Kan dit zomaar, ik heb toch het recht om te zien van wanneer dit is? En is dit niet verjaard? Ik heb immers nooit eerder iets gehoord.