Ik had een probleem met mijn chello internet aansluiting, maar kon dit zelf verhelpen. Ik wilde de afspraak die met een chello-monteur gemaakt was afzeggen, maar iedere keer als ik het o900 nummer belde was er een hele lange wachttjd. Ik heb een mobiele telefoon en het is dus voor mij erg duur om o900-nummers te bellen. Na vele belpogingen met een zeer lange wachttijd besloot ik om met een e-mail naar chello af te zeggen. De monteur zou op 11 september langskomen en ik heb op 8 september een e-mail geschreven dat de afspraak niet door kon gaan. De chello monteur is bij mij aan de deur geweest en heeft een rekening voor voorrijkosten in mijn bus gedaan. Toen ik het chello service nummer weer belde over deze kwestievertelden ze me dat een internetwijziging niet geldt, dat het alleen maartelefonisch kan. Ik vind dit nogal vreemd.Sta ik nu in mijn recht, ik heb permail de afspraak afgezegd of chello?Heel fijn als iemand mijn vraag kan beantwoorden! Veel dank!
vriendelijke groet Karin Leening