in 2015/2106 heeft onze dochter de vavo gevolgd in Harderwijk, wij hebben boeken via school gehuurd bij van Dijk educatie te Kampen.
wij moesten de boeken inleveren voor 1 augustus 2016 dit is paar dagen later gebeurd van Dijk heeft de boeken op 10 augustus ontvangen, op 11 augustus heeft van Dijk ons een email gestuurd dat alle boeken ontvangen zijn. op 19 augustus krijgen wij een nota waarop staat dat wij een bedrag moeten betalen van een niet ingeleverd bedrag € 38,80. waarop wij reageren dat wij alles ingeleverd hebben, op hun vraag of wij dat aan kunnen tonen dmv een gewicht van het postpakket, dit kunnen wij niet omdat wijhet verzendbewijs van de poststukken weggegooid hebben omdat hun de mail sturen dat alles ontvangen is.
na meerdere keren contact te hebben gehad, hebben zij na meerdereaanmaningeneen incasso bureau ingeschakeldwij hebben veel briefen gehad van deurwaarders.uiteindelijk is het in 2017 voor de rechter gekomen in september 2017heeft de rechter ons indeze zaak schuldig verklaarten zijn de kosten opgelopen tot een ca € 380,- dat wij moeten betalen.
wij hebben inmiddels betaald, maar we zijn het erniet mee eens! wij vinden als vaste klant van van Dijk educatie, inmiddels 4 kinderen op het voortgezet onderwijs gehad, dat ze ons op een slechte manier behandelen. het is hun woord tegen dat van ons en ze geven aan dat de mail ongelukkig was,maar daar heeft de rechter geen rekening mee gehouden.
er is geen enkele manier van meedenken door van Dijk geweest en dit heeft ons erg teleurgesteld.
misschien kunnen jullie er nog wat mee doen
vriendelijke groeten
Everhard Rozendaal.
[edit-red.]