BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Volgens site abonnement afgesloten

Bijdrage door gebruiker
02-11-2007
7 reacties

Hallo allemaal,

In maart van dit jaar heb ik via een link op de pagina www.gratiz.nl of www.gratis.nl een proefpakket aangevraagd bij het bedrijf Prof IT BV. Nu kreeg ik ongeveer 2 weken geleden een brief van een incassobureau in de bus, waarin gedreigd werd met een deurwaarder als ik het bedrag van 412,20 niet binnen korte tijd betaalde. Hierop heb ik een mail gestuurd naar het incassobureau wwarin ik heb uitgelegd dat ik nooit een abonnement ben aangegaan bij dit bedrijf. Volgens hun was het proefpakketje een welkomstpakket, dit is overigens een waardeloos pakket geweest. Nu ben ik bang dat er zeer binnenkort een deurwaarder bij me op de stoep staat en ik ineens een zeer groot bedrag moet betalen. Ik heb nooit mijn toestemming gegeven via mail of schriftelijk. Wat moet ik nu doen? Kan ik een klacht indienen?

Alvast bedankt voor de hulp,

J. van Hasselt

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.