Wij krijgen uit het niets schrijven over een factuur bij NUON die niet helemaal voldaan zou zijn, voor die rekening hadden we een betalingsregeling bij LAVG deurwaarders, na anderhalf jaar niets gehoord te hebben van LAVG krijgen we nu een schrijven van AEDIZON gerechtdeurwaarders dat de factuur niet helemaal betaalt is bij LAVG. Ik ben er van overtuigt dat ik de regeling afgemaakt heb en het bedrag toen betaalt heb, mede omdat ik in mijn administratie geen papieren heb liggen hiervan. Mogen ze dit zomaar doen??? Heb ook een mail naar LAVG gestuurt met de vraag om dit na te kijken in hun administratie. Ik hoor graag van u.