mijn verzekerd spaarplan is deze maand afgelopen, het uit te keren bedrag is echterveel en veel lager als eerder beloofd is.navraag bij de verzekering omtrent de opbouwvan de uitkering komt geen gegrond antwoordop maar een spijtig bericht dat de laatste twee jaar negatief zijn geweest omtrent rendement.volgens mij is het laatste jaar wel positief geweest !gelukkig is het eigen ingelegd geld wel terug maar van beloofd rendement is niets terug te vinden. wat kan ik hier nog aan doen